rss      tw      fb
Keres

Lapszemle: Navracsics szerint nem kerül kormányzati ellenőrzés alá az ügyészség

Az új alkotmányt érintő kérdésre a miniszter elmondta: az intézményrendszert illetően viszonylagos egyetértés van a pártok között is, a parlamentáris rendszerrel és az erős kormányfői státusszal szemben nem nagyon hallott érvet, és nem találkozott olyan véleménnyel sem, hogy erős államfői szerepet alakítsanak ki.

Lapszemle: újabb befektetők jönnek

Újabb befektetésekre lehet számítani az elkövetkező időszakban, a projektet tervezők között van összeszerelő üzemet létesíteni szándékozó amerikai cég, elektronikai gyártó, német gépjárműipari beszállító, pénzügyi tanácsadó, egészségügyi magánszolgáltató s regionális szolgáltató központot létesíteni szándékozó multi

Lapszemle: célegyenesben a MIÉNK Klaszter

Országos kiterjedésű és irányítású, területi alapon szerveződő építőipari klaszter hozhat megoldást az építőipari kkv-k problémáira, a lánctartozás vagy az átláthatatlan alvállalkozói láncok és a feketemunka felszámolására.

Lapszemle: csúcsra járt az NBH 2006-ban, százmilliók túlórákra

Milliós túlórapénzeket fizetett ki a Nemzetbiztonsági Hivatal (NBH) több száz munkatársának a 2006 őszén végrehajtott feladatokért; az elhárítás embereinek az volt a dolguk, hogy elvegyüljenek az őszödi beszéd után az utcára vonult tüntetők között és információkat gyűjtsenek a demonstrációk szervezői és az ellenzéki politikusok kapcsolatáról

Lapszemle: milliárdokba fojtott civil szervezetek

Hiába a százszámra meghirdetett pályázat, mire lezárul az ellenőrzés, az alapítványok sora csődbe jut, s bár az elmúlt négy évben összesen 141 milliárd forinttal segítette az állam a civil projektek megvalósulását, a szervezetek úgy vélik, a hazai támogatási program segítség helyett inkább tönkreteszi a civil társadalmat

Lapszemle: alakul a nemzeti közlekedési holding

Országos közlekedési holdingba vonná össze a vasúti személyszállítást és az autóbusz-közlekedést a kormány; a MÁV-Start és a 12 helyi Volán-társaság egyesüléséből születne olyan szállítási cég, amellyel jelentős költség- és létszámcsökkentés érhető el, ráadásul elkerülhetőek lennének a párhuzamosságok és egységesíthetők lennének a viteldíjak is - írta a Napi Gazdaság pénteken.