rss      tw      fb
Keres

Miért üzlet a sport? - jövő szerdán Nemzetközi Sportmenedzsment Konferencia Budapesten


MTI 2015. február 3., kedd 16:42

Miért üzlet a sport? - erre a kérdésre keresik a választ a jövő szerdán sorra kerülő Nemzetközi Sportmenedzsment Konferencián, amelyen a szakemberek a sportüzleti lehetőségek aktuális trendjeiről is beszélnek majd.

A MOM Kulturális Központban 9 órakor kezdődő eseményen előadást tart többek között az Egyesült Államok első számú sportmenedzsment programjának vezetője, Paul M. Pedersen, aki az amerikai ligák pénzügyi és finanszírozási módszereiről beszél, melyek közül néhányat európai sportágakban is szeretnének átvenni.

A szervezők tájékoztatása szerint Simicskó István, sportért felelős államtitkár a magyar kormány sportfejlesztésekkel és sportmenedzsmenttel kapcsolatos elképzeléseit vázolja, Kubatov Gábor, a Ferencváros elnöke pedig a stadionüzemeltetéssel kapcsolatos lehetőségekről beszél majd.

A kerekasztal-beszélgetésen asztalhoz ülnek a meghatározó hazai játékosügynökök, így Vörösbaranyi József, Szörnyi Attila és Keserű László, Vladan Filipovics, valamint a Paunoch Péter, a klubok márkaépítéséről pedig Kelecsényi Ernő (Győri Audi ETO KC női kézilabdacsapata) és Várkonyi Ádám (Videoton FC labdarúgócsapata) beszél.

Az eseményen olyan multinacionális cégek képviselői is felszólalnak, mint a Vodafone, a Heineken, vagy a Google. Jan-Willem van Wensem, a Heineken marketingigazgatója azt vázolja majd, hogy érett-e a sportszféra a marketing típusú együttműködésre, hogyan illeszkedik az integrált szemléletű márkaépítésbe a szponzoráció, milyen új marketingelemeket, kreatív aktivációs megoldásokat érdemes kiaknázni. Bíró Pál, a Google Magyarország képviseletében azt mutatja be, hogy a sportban az innováció jelenthet új kreatív marketingötletet, illetve különleges kommunikációs megoldást is, s a youtube nem csupán egy tartalom-előállító, hanem pénzkereseti eszköz is lehet a sportági szereplők életében.